יום רביעי, 8 במרץ 2017

רעיונות לטיולים בחגים

תקופת החגים היא הזדמנות מצוינת לטיול עם חברים, בני זוג או משפחה. בתקופה הזו יש חופש מהעבודה ומבתי הספר ומזג האוויר נוטה להיום נעים ומזמין. מה שנשאר לעשות הוא רק למצוא רעיון לטיול מקורי ולצאת לדרך ערוכים ורעננים בין עם זה ברכב או באוטובוסים לטיולים.

טיול וחופשה באילת

הרעיון הטוב ביותר הוא לשלב טיול רגלי בטבע עם חופשה מפנקת בעיר תיירות. בישראל יש רק עיר אחת שמציעה את השילוב בין כל העולמות – אילת. אפשר לנסוע לאילת עם הרכב הפרטי ולעצור בשמורות טבע ונקודות חן שמפוזרות בדרך, להגיע לשהות ארוכה באילת כדי לספוג שמש ולשכב לצד הבריכה במלון או בשפת הים. טיול וחופשה באילת מתאימים לכל הגילאים והם זולים יותר בהשוואה לטיסה לחו"ל.

צימר בצפון

מי שמעדיף את אזור הצפון ישמח להגיע בחגים לצימר בגליל העליון, ברמת הגולן או באחד המושבים ליד החרמון. מומלץ לעשות זאת בשבוע של חנוכה בגלל מזג האוויר הקריר, או לחכות לראש השנה וליהנות ממחירים אטרקטיביים. ניתן גם לברר על מתחם צימרים עם בריכה, ג'קוזי, סאונה ופינוקים נוספים לכל המשפחה.


סיור מודרך

ישראל היא מדינה מגוונת מבחינה תיירותית ולא כדאי לוותר על מה שיש לה להציע בתקופת החגים. מי שרוצה להספיק כמה שיותר במינימום מאמץ יכול לנסות להזמין אוטובוסים לטיולים ברחבי הארץ. סיור מודרך ישלב הרבה יתרונות למשפחות ולהורים לילדים:

א. ניצול יעיל של הזמן – סיור מודרך יאפשר להורים להיערך מראש מבחינת זמן הטיול. הוא מבטיח ניצול יעיל של הזמן וליווי של מדריכים מנוסים ומקצועיים מהרגע הראשון.

ב. בטיחות גבוהה – נהגי אוטובוסים לטיולים עוברים הסמכה מיוחדת ומקבלים רישיון מטעם משרד התחבורה. הם יודעים לשמור על הבטיחות גם במהלך נסיעות ארוכות ואפשר להתייעץ איתם לגבי אתרים מועדפים.

ג. חיסכון בהוצאות – משתלם יותר לנסוע לטייל בארץ עם חברת הסעות מאשר לעשות זאת עם הרכב הפרטי. בשירותי הסעות אפשר לדעת בדיוק כמה הטיול יעלה ולחסוך בהוצאות הבלאי, התחזוקה וכמובן הדלק.

לסיכום, יש הרבה רעיונות לטיולים בחגים. רצוי לשמור על ראש פתוח ולצאת לחוויות חדשות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה